6 Aralık 2013

2013'e Veda Etkinliğimizin En'leri Bölüm 2...


İlk postumda fazla detaylara girmeden etkinliğimiz hakkında bilgi vermeye çalıştım.
Dolu dolu geçen bir günü tek bir posta sığdırmak yapılan tüm emeklere haksızlık olur düşüncesindeyim.
Nasılsa post benim, blog benim :)) 

Etkinliğimizde bazı sponsorlarımız aramızda yer alarak bizlere eşlik ettiler...
Arwey, Atölye Ful, Biotalab, Karya Gourmet, Kek Couture, Villegrup...
Hediyeleriyle destek olmalarının yanı sıra yanımızda olmaları bizim için ayrıca değerliydi.

Sponsorlarımızın destekleriyle heyecan dolu çekilişler yaptık :)
Miniklerimizin masumiyetlerinden yararlanarak tüm çekilişlerimizi gerçekleştirdik.

Biotalab sponsorluğunda bir bloggerımıza 22" TV hediye ettik.
Çekiliş anında herkes tek nefes olmuş, çıkacak ismin açıklanmasını bekliyordu :))
Ve kazanan...
Eciş Bücüş blogunun sahibesi Reyhan oldu :)
Hediyesini güzel günlerde kullanmasını diliyorum.

Diğer bloggerlarımız içinde özel bir çanta içerisinde ürünlerinden hediye eden Biotalab'a, yanımızda olarak bizlere destek veren Biotalab yetkilileri Uluç Bey ve Aybike Hanıma çok teşekkürler...



Elektronik denildiğinde son zamanlarda popüler bir isim olarak karşımıza çıkan Homend sponsorluğunda 1 bloggerımıza tost makinesi hediye ettik.
Çekiliş anımız :)

Kazanan talihlimiz Bir Kadın Yaziyor blogunun sahibesi Sezen oldu.
Bol sohbetli, muhabbetli günlerde sevdiklerinle birlikte kullanmanı dilerim arkadaşım.

Diğer bloggerlarımız içinde www.homend.com.tr sitesinde kullanılmak üzere %50 indirim çeki tanımlatan Homend'e çok çok teşekkürler...



Mis kokuları barındıran şahane kutusuyla ve kokusuyla merak uyandıran Fresh Line çekilişimiz...
Kazanan talihlimiz elinde tuttuğu ürünün kendisine çıkacağını bilmeyen Ece oldu :)
Şanslı hatun maşallah :)))



Banat sponsorluğunda 1 kişiye Mopstar temizlik seti verdik.
Kazanan talihli arkadaşımız Closely Fashion blogunun sahibesi Gamze oldu.

Diğer bloggerlarımız içinde Banat ürünlerinden oluşan bir kutu hediye ettik.
Sponsorumuz Banat'a çok teşekkürler bizler için hazırladıkları bu güzel hediyeler için...

Turuncu Kasa etkinliğimizdeki 1 şanslı kişiye 100 TL değerinde hediye çeki gönderdi.
Sponsorlarımız arasında yer alan Turuncu Kasa'ya bu güzel hediyesi için teşekkürler...
Kazanan şanslı kişi Kelebeğin Gözünden blogunun sahibesi Yasemin oldu.
Çekini güzel günlerde kullanmanı diliyorum canım :)
Malesef bu çekilişimizde Yasemin'in çekiyle görüntüsünü almayı unuttuğumuz için birlikte bir karemiz yok :((



Ürünlerinin mevsiminde ve taptaze olması sebebiyle bir nevi vurulduğum Taze Masa da sponsorlarımız arasındaydı :)
Çekilişle Taze Masa'dan 4 kişiye hediyeler verdik...

Afiyetle ve sevdiklerinizle birlikte tüketmenizi diliyorum :)



Tereson sponsor firmalarımız arasında ve çekilişle 4 kişiye 2'li ürün seti hediye verdik.
Kazananlardan biri de ben oldum ve hediyemi Yasemin'in elinden aldım :))
Ürünü deneyimledikten sonra blogumda deneyim ve düşüncelerime yer vereceğim.
Teşekkürler Tereson...



Bir diğer çekilişimizi Raen firmasının etkinliğimiz için göndermiş olduğu ürünler için gerçekleştirdik.

Kazananlardan biri Şans Böceği blogunun sahibesi Nihan olur da danssız olur mu :)
Resimler pek net çıkmamış ama ne kadar eğlendiğimiz resimlerin flu haliyle bile anlaşılıyor...



Modapik birbirinden şık takılarıyla bizlere sponsor oldu ve çekilişle hediyelerimizi talihlilere verdik...
Modapik'e çok teşekkürler...



Tüm çekilişlerimizi bu postta anlattım :)
Düzenlediğimiz etkinlik hakkında şöyle bir bilgiyi vermek istiyorum.
Etkinlik hazırlıklarına çok kısa bir sürede başladık, zamanımız kısıtlıydı ve yapılacak, hazırlanacak bir çok şey vardı.
Çok şükür ki herşey tüm davetlilerimizinde enerjisiyle çok güzel ilerledi :) Tek bir sorun haricinde tabi ki...
O talihsiz olay içinde bizim nazarımız olsun diyorum.
Bir diğer postumda sponsorlarımıza ve etkinlikten karelere devam edeceğim...
Sevgiler....

2 yorum:

  1. Günün en şanslı kişisi olarak beni çok mutlu ettinizz :)) Herkes mutlu ayrıldı ben ayrı mutlu oldum.Harika bir etkinlikti ellerinize yüreğinize sağlık sizleri tanımak büyük zevk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir arada olabildiğimiz için bende mutluyum :)
      Sevgiler...

      Sil