24 Ekim 2014

3 Dart Ödülü Sahibiyim :))

Merhabalar,

Blog dünyasında çok güzel bir etkinlik başlamış. Uluslararası blog keşif etkinliği.
Takip ettiğimiz, okuduğumuz blogları bu etkinlikle ödüllendiriyoruz.
Bugün sevgili Gülümse YüzümeHüzün Sarısı ve Yemek Sohbetleri beni bu ödüle layık görmüşler :)
Çok teşekkür ediyorum kendilerine..


Yalnız ödülün bazı şartları var, birlikte bu şartları inceleyelim:

Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak
Ödülün fotoğrafını paylaşmak ve;
15 kişiyi ödüllendirmek

Hepsi bu kadar :)
Gelelim benim ödüllendirdiğim bloglara..


Bu güzel ödülün şerefine şimdi güzel bir kahve keyfi yapmak gerek :)

6 yorum:

  1. Aa yeni gördüm çok teşekkür ederim ödül için :) Bu arada sizi mimledim :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/2014/10/mim-4.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimini yanıtladım :) Teşekkür ederim..
      http://pinarlahayat.blogspot.com.tr/2014/10/mim-yiyecekler-ve-icecekler.html

      Sil
  2. tesekkurler canım bende seni ödülleyecektim baktım sen ödüllemişsin:)

    YanıtlaSil