3 Kasım 2014

Bio Organik Naturigin Organik İçerikli Saç Boyası

Bu aralar saçlara taktığım bir gerçek!
Hızımı alamayıp 10 cm'den fazla saçımı kestirdim. 
Kesim şeklini de değiştirdim. Katlardan kurtuldum, böyle giderse bir kesim daha yaptırabilirim.

Şimdi de neler yapsam diye düşünmüyo değilim. 
Kutu kutu aldığım saç boyalarımda evde bir kenarda kullanılmayı bekliyor..
Hazır saçlarım sağlıklı bir haldeyken doğal bir ürün kullansam yıpranmasının önüne geçsem diye düşünüyorum.
İnternette buna dair siteleri gezerken farklı bir siteye denk geldim.
Bio Organik Yaşam Ürünleri... Sitede ilk etapta gözüme saç boyası takıldı.
Daha önce kuaförde farklı bir markanın organik saç boyasını deneyimlemiştim.
Bu yüzden evde de bu tarz bir ürünü uygulamalıyım diye düşündüm.
Kokusu olmayan, saçlarda sağlıklı bir işlem sonrasında sizi istediğiniz renge kavuşturan ama saç yapısını da yıpratmayan bir işlemle saç boyamak ne harika olur...
Saç boyası haricinde yine organik içerikte diş macunu, deodorant gibi kişisel bakım ürünleri ve temizlik ürünleride bulunuyor..

Sitede benim tercih ettiğim ürün

İçerik bilgilerine bakacak olursak: %100 amonyak, resorsinol, SLS ve paraben içermeyen bu ürün 
ECO CERT sertifikalı.

Ürünün kalıcılığı, yapısı konusundaki düşüncelerimi deneyimledikten sonra burdan paylaşacağım..

1 yorum:

  1. burdan bütün renklerine ulaşabilirsiniz arkadaslar
    tıklayın
    . Ben 2.0 siyah kullanıyorum uzun zamandır gerçekten çok memnunum

    YanıtlaSil